Skip to main content

Posts

Showing posts from June, 2011

L.O.V.E

aku rase aku patut dah lama tulis pasal benda ne..tp tidak kesampaian
nampaknya.luckily, aku dapat jugak aku kongsi mengenai l.o.v.e
ni kan.hooho..memang susah jugak lah aku nak ckp pasal benda ne
kalo borak-borak pon.(rasenya lahh...ehh?)..haha.ape2 pon ape yg
aku tulis ne merujuk pada pandangan aku je..mungkin ade yg rase
mereka lagi benar. its ok!..um,camne nak mulakan eh..hmm..

ok,,bout 4 months back,i have questioned people bout "love" via formspring.
here some of responds that my friends have made:

"LOVE has a lot of definition.
I mean, different people with a different perception.
To my perception, LOVE is a feeling and a friendship at the same time.
It's build based on trust and care :) Does that satisfy you nor? :P"


"caring other without any restraint..."


"camne perasaan kau kat mak dgn ayah kau, that's love."


"give someone the power to break our heart, but do not trust they will do it."


"love is care, understanding and sacrific…

jokes are made for fun.

it has been a long time i didn't open my live messenger.
i checked some of my emails and i got an email bout Singaporean jokes.
it quite interesting and i would like to share with you.
maybe some of the jokes are outdated.
here the jokes:

Teacher: Ah Kau, if your father has $10 and you ask him for $6, how
much would your father still have?
Ah Kau: $10.
Teacher: You don't know Maths.
Ah Kau: You don't know my father la!


Mother: David, come here.
David: Yes, mum.
Mother: You really disappoint me. Your results are getting worse.
David: But but but....I will only get my report card tomorrow ???
Mother: I know that, but I'm going Hong Kong tomorrow so I'm scolding you
now.


Father: Why did you fail your Mathematics Test?
Son: On Monday, teacher said 3 + 5 = 8
Father: So?
Son: On Tuesday, she said 4 + 4 = 8.
On Wednesday, she said 6 + 2 = 8.
If she can't make up her mind, how I know the right answer one ???

Girl: Do you love me?
Boy: Yes Dear.
Girl: Would you die for me?
Boy: No la, mine is …

stunned!

hey bloggers, have a nice day!

yeah,today 17th of june i think it was a great moment for this
year. alhamdulillah,very grateful.thanks to Allah almighty.
ye, aku sedang cakap mengenai current semester punye result.
i'm very happy with the results. no fail. aku sangat2 risau sbjek
control system sbb final rase cam "pehhh! haram soklan dy".
ape2 pon aku pasti ramai yg meningkat semester 2 ne.
harap2 dpat kekalkan untuk semester2 yg akn dtg.
congrates to all! btw, aku rase jugak semester 2 punye lecturer
lebih bagos drpd semester 1. mungkin care pembelajaran lebih
ok rasenye. hopefully dpat lecturer yg bgos2 untuk sem depan.


<@@>

welcome to 20s.

bermulanya post kali ini.genap lahh sudah umur aku yg ke-20.
ya, tiada lagi org bole panggil budak belasan tahun kan.
hari ini 4/jun bersamaan 2 REJAB 1432 Hijrah.
cepat btol mase berlalu sekarang. kejap je rase da nak hampiri
ramadhan.hooho. ape pun, terima kasih sangat2 kepada sape
yg ucap hari jadi aku semalam. really appreciate it!!=)))

Seperti tahun2 sblmnye aku sambut birthday kali ini
dalam satu famili yg besar jugak lah.(takde la besar mane
pon sbnye).hhaha..cume tahun ne penuh satu keluarga
bersame dgn kehadiran Raisha Batrisya ank buah yg pertama
yg tak sampai sebulan lagi. heehe. kebiasaanye birthday aku
smbut awl sehari cket lahh bersame dgn ayahku. hahaa.
best2! nty aku upload gmbar kek kitorg ! heeehe.
gmbr blom dimasokkan lagi..hee

till here.