Skip to main content

Posts

Showing posts from September, 2010

syawal itu meriah!

syawal yg begitu meriah tahun nie even rmai juge member2 yg ak dgar
demam pada 1 SYAWAL.i'm just felt grateful to Allah for giving me a good
health this eid. in the 1st syawal, as usual my family and i went to my atok
and wan houses. its very special for my family as we can finish visiting my
parent's parent in ONE day!.hahaa.all my grandpa and grandma houses
just somewhere in negeri sembilan. we dun need to "balik kampong" like
the others lah..

pada raye ke-3,,agk spesel juga thun ne xpenah dibuat thun seblumnye.
kami sekluarga pegi melawat paklang di TERENGGANU.hehe!
it was a very loooonnngg journey.hahaa.ponek den dok dlm
kereta. watever it is, best juge dpat jumpe sepupu2 di
terengganu yg tlah lame tdak ketemu..hehehe.

raye ke-4 hingga ke-6..
pecah rekod tahun ini pg raye rumah kwan2. and the best part was
when my smad klana batch unite together..almost 20 person joined
visiting our frens houses.agak meriah juge tahun ne sbb bnyk uamh
kwn2 yg xpnah pg sblm ne dpat pg. a lot of p…

.a long-long way to..

it has been been a month since my last update.it's kinda busy rite
now. ramadhan pon berlalu dgn pntas. agk kerugian jikalau tidak merebut
pleuang to praying a lot to Allah. yeah, as our age become older, it is so hard
to find time to pray.we're just busy with our things in this world.hummm..
maybe after we retired or in other words 'OLD' we'll find a lot of time.
but, the point is are we really confident we'll reach that age??
think about it.

bila dekat nak raya, mesti kedai2 akn dpenuhi dgn orang ramai untuk
meraikan hari lebaran yg bakal tiba. aku lihat wajah keriangan setiap
umat yg berkunjung di shopping complex. (just same as me).=p

dikesempatan ini, i wanna wish to all muslim happy eid mubarak!
maaf zahir n batin.

p/s: agak blur mlm2 ne tulis blog!hhehee