Skip to main content

happy eid 2014!

salam semuaanya!

sihat? dah nak abis my degree. waiting for the official result. hope
this last semester result comes with flying colors. apa khabar Ramadan
yang lalu? baguskah? harapannye dapat diampunkan dosa dosa yg lalu
to all my followers or whoever read this blog. thanks for following me.
walaupun kalamnye biasa biasa aje.

as for me, Ramadan yang baru berlalu dapat bertambah iman walaupun
sikit itu pun sudah cukup. nak banyak saya pon tak ngaji banyak. a lot of
things need to study about knowledge of Islam. a big of waste if we are as
a muslim just take for granted about the religion. Islam is wide and don't
ever see Islam from human. Islam is just too perfect.

so, what's next? belajar dan belajar. knowledge is power. don't let your
brain cell dead with useless things.

okay, here, selawat thobbiyah to our prophet Muhammad (p.b.u.h).




that's all for now.
selamat hari raya everyone.
maaf salah dan silap atas terlanjur bicara.
more update soon!

bye for now! =) =)


Comments

Popular posts from this blog

lust the troublemaker

mungkin sudah lama aku ingin menulis fasal benda ini tapi belum ada kesempatannya. untuk kali ini, mungkin semua benda yang akan keluar dari pemikiran ini. lust? without this maybe we're such a lame guy. we live in such a complete form (ya,some were born in not a perfect way) but to be specifically, we live in this world with perfect form. Allah has given us lust and heart. tanpa nafsu tak mungkin berkembang anak2 adam. nafsu ini selalu saja tidak puas dengan segala yang kita peroleh. tidak dinafikan juga aku juga mangsa nafsu itu. jika tidak dikawal, rosak binasalah hati. manusia di dunia ini sekarang lebih mementingkan nafsu semata-mata. walaupun dah tua, tapi nafsu keduniaan sangat kuat. "manusia semakin hari semakin tua tapi ada satu yang tidak tua iaitu: cinta kepada keduniaan" mungkin betul ungkapan ini. renungkanlah. peace!

welcome to 20s.

bermulanya post kali ini.genap lahh sudah umur aku yg ke-20. ya, tiada lagi org bole panggil budak belasan tahun kan. hari ini 4/jun bersamaan 2 REJAB 1432 Hijrah. cepat btol mase berlalu sekarang. kejap je rase da nak hampiri ramadhan.hooho. ape pun, terima kasih sangat2 kepada sape yg ucap hari jadi aku semalam. really appreciate it!!=))) Seperti tahun2 sblmnye aku sambut birthday kali ini dalam satu famili yg besar jugak lah.(takde la besar mane pon sbnye).hhaha..cume tahun ne penuh satu keluarga bersame dgn kehadiran Raisha Batrisya ank buah yg pertama yg tak sampai sebulan lagi. heehe. kebiasaanye birthday aku smbut awl sehari cket lahh bersame dgn ayahku. hahaa. best2! nty aku upload gmbar kek kitorg ! heeehe. gmbr blom dimasokkan lagi..hee till here.

who sings better in live show?

for this post,, i only compare Hayley william and Katy Perry . i just watched MTV world stage Live in Malaysia yesterday. a lot of artists from oversea were performing during the concert. one of them is katy perry. her voice so strong. but, her live show not really good as hayley perform live on stage. for katy, her voice dun really match with the recorded album. nwhatever it is, i still love these 2 singer. =)) biasalahh kan,, memang ramai penyanyi yg suara mereka tdak surapa dlm album. haha!